12 Ocak 2017 Perşembe

Benim Canım Anam Vefakar Anam Cefakar Anam...

   Toplum herşeyi bir kalıba soktuğu gibi annelik kavramınıda bir kalıba soktu.
    Sen annesinle başlayıp, saçını boyatma, dışarı çıkma, hep hizmet et, herşeyin artık çocuğun, ne kariyeri ne bakımı ile devam eden onca söz. Bi de üstüne yetmezmiş gibi " Ay ben bebeğimin bokunu bile yerim. " diyen musmutlu reklam anneleri var ki örnek gosterilen valla çıldırcam.
   Yok arkadaş ben herşeyden önce biyolojik bir varlığım. Uyumaya, dinlenmeye ihtiyacım var. Kronik uyku problemleri diye birşey var dimi yani.
   Evet ben bir anneyim, ama aynı zamanda eşim, öğretmenim, kadınım ve bir bireyim. Bebeğimi çok ama çok seviyorum. Onun iyi olması ve sağlıklı büyüyebilmesi için elimden gelen herşeyi yapıyorum. 
   Ben de istesem o anneler gibi olabilirim. Olmamayı tercih ediyorum. Butun rollerimle bu hayatta varım. Ve kendimi böyle seviyorum. 
   Sizde benim gibi bir dönemizde arada kalmışlık, yorgunluk,bezginlik hissetmişseniz şunu unutmayın; eviniz pis diye ya da bugün yemek pişmedi diye kimse ölmez. Ama " Mutsuz anne mutsuz bebek ve ileride mutsuz bir birey. " Mutlu kalın. 😊
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder