7 Ocak 2017 Cumartesi

YAŞAM ENERJİSİ

    Bazen hayat çok zor gelir ya işte tam da o zamandaydım. Yorgundum, üzgündüm, kırgındım, kızgındım ve yolumu kaybetmek üzereydim. Ta ki sabah olana kadar. Her zamanki gibi umutsuz bir şekilde uyandım. Yaşam enerjim öylesine bitmişti ki yataktan bile kalkmak çok zor geldi. Güç bela yataktan kalkıp dışarı baktığımda ise içim yepyeni bir umutla doldu. Kar yağmıştı. Buralarda yılın ilk karı. Bembeyaz, pırıl pırıl...
     Anneannem hep derdi ki kar bütün kötülükleri örter, yeniden hayata başlatır. Bende bugün yeniden başlamaya karar verdim. Hem de her şeye.Hadi hep birlikte başlayalım yeniden , hiç yılmadan.. Belki sizin oralarda yılın ilk karı değildir ama bitmiş tükenmiş yaşam enerjinizi şarj etmeye başlayın bir yerlerden.. Bu yazımızı çok güzel iki dizeyle bitirelim. " Hayat kısa, kuşlar uçuyor." Cemal SÜREYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder