24 Ocak 2017 Salı

FARKINDA OLARAK YAŞAMAK!




Okulların kapanmasıyla tatil başladı. Bizde iyi gelmez mi bir deniz havası diyip Samsun'a geldik. O kadar yorulmuş ve bunalmıştık ki, elimizdekileri göremez gale gelmiştik. Bazen büyük resmi görmek için uzaktan bakmak lazım. Bende aynen öyle yaptım. Aldım kahvemi elime oturdum denizin karşısına daldım düşüncelere. Sonra bir de baktım. Hergün bombaların patladığı, cinayetlerin olduğu bir ülkede yani şans eseri hayatta kalırken varsın birşeyler eksik olsun. Tüm sevdiklerim yanımda ve sağlıklı, çok şükür hayatımı idare ettirebilecek kadar para kazanıyorum. Başımı sokabilecek bir evim, akşama yiyebilecek bir yemeğim var. Gerçekten çok şanslıyım aslında. Eğer sizde şuan bu yazıyı okuyorsanız bence sizde çok şanslısınız. Kıymetini bilelim. Sevgiyle kalın 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder