7 Ocak 2017 Cumartesi

Çalışan Anne Olmak Zor... Mamajoo ile daha kolay...

         Yazının başlığında da dediğim gibi çalışan anne olmak zor hatta çok zor. Hele de bebeğiniz henüz yaşını doldurmadıysa. Çok şükür eşim ve annem hep yardımcılar. Onlar olmasa ne yapardım bilmiyorum. Ama tabi onların da yetemediği durumlar oluyor. Özellikle gece uyanmaları ve emme. Bebeğini 6 aylık olana kadar kendi büyüten şanslı annelerdenim. O yüzden bir süt pompasına ihtiyaç duymamıştım. bu aralar o kadar uykusuz kaldım ve yorgun düştüm ki sonunda süt pompalarını araştırmaya başladım. Önce manuel mi yoksa şarjlı mı olacak ona karar vermek gerekiyor. Biz manuel olmasına karar verdik. Kullanımı biraz zor olsa da fiyatları çok daha uygun. Başladık araştırmaya. Avent, chicco , lansinoh, medela, wee baby, bebedor, mamajoo ve ismini hatırlayamadığım daha bir çok marka. Pompada ilk bakılması gereken içindeki silikon göğüse masaj yapıyor mu? Yoksa süt sağarken canınız çok acıyabiliyor. Bu özellik avent, medela ve mamajoo da var. Medela çok kaliteli ve çok kullanışlı bir ürün. Belki ilk doğum yaptığımda olsaydı alabilirdim. Ama şu an daha uygun bir ürüne ihtiyacım olduğu için bunu eledim. Geriye avent ve mamajo kaldı. Aventin manuelini alacağım sırada Mamajoonun bir ürünüyle karşılaştım. Satış elemanının manuelle çok yorulursunuz mamajoo da aynı fiyata şarjlı olanı var dediğinde biraz inceledim. Ve denemeye karar verdim. Kesinlikle çok memnun kaldım. Çekim gücü hastane makinelerini aratmıyor çok iyi çekiyor, kısa sürede sağım işlemi bitiyor. Masaj ve çekim özellikleri olması süt gelmeden önce masaj yapıyor hem daha çok süt geliyor hem can yakmıyor. Bir çok elektrikli ürüne göre ağırlığı daha az taşıması kolay. Küçük olduğu için çantada çok yer kaplamıyor. Benim için en iyi özelliklerinden biri de usb girişi var. arabada dahi süt sağımı yapılabiliyor. Hem kullanışlı hem fiyat olarak makul benim yeni gözdem, şiddetle tavsiye edilir ☺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder