13 Ocak 2017 Cuma

KIMYASALLARDAN ARINIYORUZ, HAYAT KALİTEMİZİ YÜKSELTİYORUZ 😊

   

Çamaşır suyu nefesimi keser, bulaşık deterjanı ellerimi nemsiz bırakıp çatlatır, oda parfümü odanın kötü kokusunu alsın derken akciğerlerimi tıkar ama bunlardan sadece yakınırdım. Birkaç defa bitkisel ürün diye satılanlardan kullandım ama sonrasında içlerinde pareben olmasa da kanserojen madde içeren kimyasallar var. Bende çoğunluk gibi yakınmaya ama kullanmaya da devam ettim.
      Oğlum hayata geldikten sonra artık gerçekten birşeyler yapmam gerekiyordu. Tam bu sırada tanıştım hayatımı değiştiren ürünlerle. 
       Amway. Ürün tanıtımında da dediği gibi " Amway bir yaşam şekli." gerçekten de öyle. Ailemin hatta çevremdeki bir çok kişinin ve ailenin hayatı değişti. Neden mi? Ürünler hem organik ( unutmayın bitkilerde de kimya var. O yüzden bitkisel değil.) hem geri dönüşüm ürünleri hem de çok ekonomik. Evimde nefes alarak ve aman çocuğumun eline geçerse naparım korkusu olmadan temizlik yapıyorum. Daha ne olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder