19 Ocak 2017 Perşembe

KADINLAR İSTEDİKLERİNİ NASIL ALIR ?

      Türkiye ' de boşanma oranları son 10 yılda yaklaşık olarak % 38 oranında arttı. Bu artış sadece Türkiye 'de ile de kalmadı. Dünya verileri de bu artışın hızla devam ettiğini gösteriyor. Hal böyle olunca bende bunun nereden kaynaklandığını araştırmaya başladım. Boşanma sebeplerinin verilerini baktığımızda ise sonuç hiç şaşırtmadı. " Şiddetli geçimsizlik. "
Peki nasıl çözeceğiz bu şiddetli geçimsizliği derken, bir tanıdığımın anlattağı olayla aydınlandım resmen.
      Çiftin biri bir toplantıya gidecekmiş. Arkadaşımda onlarla birlikte gidecekmiş. Sözleştikleri saatte adam arkadaşımı almış ve eşini  alacakları kuaföre doğru yola çıkmışlar. Kısa bir süre sonra varmışlar. Kadın arabaya binmiş. Afeti devran gibi bir kadın. Minicik bir elbise giymiş. Kocası söylenmeye başlamış. Hatta bir süre sonra bağırmaya başlamış. Kadın ne yapmış dersiniz. Kocasını sonuna kadar dinlemiş, gayet sakin ve hoş bir ses tonuyla " Hayatım bayılıyorum senin bu kıskançlık krizi hallerine ben. Zaten senin için böyle giyiniyorum." Adam bir anda yağ gibi eriyip gitmiş. Ve hiçbirşey söylememiş. Toplantı yerine varmışlar. Hiçbirşey olmamış gibi el ele gülümseyerek toplantı salonuna girmişler.
İşin özü şiddetli geçimsizlik diye bir şey yok anlayacağınız. Devamı gelecek hanımlar. Aşkla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder