7 Ocak 2017 Cumartesi

Hakkımda

     1990 yılının bir sonbahar günü dünyaya gelmişim. Ailemin tek çocuğuyum. Ama düşündüğünüz gibi değil o kadar da şımartılmamışım ☺ Çok sevdiğim bir eşim ve Dünyalar tatlısı bir oğlum var.
     Yeni öğretmen, yeni evli, yeni anneyim aslında. Tüm bu yenilikler hayatıma hem bir koşturma hem de bir kargaşa ekledi tabi. Öyle olunca da başladım araştırmaya. Ev nasıl dekore edilir, bebeklerin ek gıdaları nelerdir, ilişkiler nasıl daha iyi olur, okulda değişik öğrenme yöntemleri derken derken bir de bakmışım o blogdan bu bloga atlayıp duruyorum. En iyi bilgi paylaşılan bilgidir dedim ve bende sizlerle paylaşmaya karar verdim. Diğer arkadaşlarımın bana yardımcı olduğu gibi umarım bende sizlere yardımcı olurum. Sevgilerimle ☺☺ Esen kalın, bende kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder